FAQ
REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ
Mohu zboží vyměnit za jiný produkt?
Ano, určitě můžete. Jestli vám zakoupený produkt z jakéhokoliv důvodu nesedí, pošlete nám ho k výměně. Pro tento případ jsme vám k faktuře přiložili i formulář, který vám k výměně pomůže. Můžete si ho také stáhnout zde. Stačí ho vyplnit a společně s nepoužitým zbožím zaslat do 14 dnů zpět k nám i s vaším novým přáním.
Mohu zboží vrátit?
Někdy se prostě stane, že to není ono - tomu rozumíme. Pokud chcete vrátit peníze zpět na účet, vyplňte formulář, který byl přiložen k vaší objednávce. Pokud ho nemáte, stáhněte si ho zde. Nepoužité zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem a zašlete do 30 dnů zpět k nám. Co nejdříve vám peníze vrátíme na váš účet.
Mohu zboží reklamovat?
Zboží, které zakoupíte u nás na e-shopu, můžete v průběhu dvou let od zakoupení kdykoliv reklamovat. Stačí vyplnit formulář, který jste od nás obdrželi v balíčku spolu s fakturou a nebo si ho můžete stáhnout zde. Reklamované zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem a zašlete zpět k nám.
OSTATNÍ FAQ
Kolik stojí doprava?
Doprava u objednávek nad 1500,- je ZDARMA. Pokud objednáte zboží za nižší částku - po České republice je cena dopravy 99,- Kč, na Slovensko 5 €.
Jak mohu zrušit svou objednávku?
Pokud chcete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@woodies.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 724 388 739.
Za jak dlouho obdržím svou objednávku?
V případě, že si objednáte do 14:00, objednávku odešleme tentýž den. Balíček Vám přepravní společnosti doručí do dvou dnů od odeslání.
Zkrácení řemínku u hodinek WEWOOD na obvod vaší ruky?
Rádi vám hodinky zkrátíme na požadovaný obvod vašeho zápěstí. Stačí do poznámky k objednávce zadat obvod vašeho zápěstí. My už se o zbytek postaráme. Zkrácení řemínku zvládnou i šikovní hodináři.
Jak mohu zboží zaplatit?
- platba kartou online - GoPay
- platba dobírkou - zaplatíte při převzetí zboží
- bankovní převod - e-mailem vám přijde potvrzení objednávky, kde najdete potřebné informace
Lze zaslat objednávku na Slovensko?
Ano. Prostřednictvím společnosti PPL nebo Zásilkovnou.