Gravírování dřevěných hodinek ZDARMA (původně 790 Kč) Zjisti více o gravírování

FAQ

 

REKLAMACE, VÝMĚNA A VRÁCENÍ 

Mohu zboží vyměnit za jiný produkt?

Ano, určitě můžete. Jestli vám zakoupený produkt z jakéhokoliv důvodu nesedí, pošlete nám ho k výměně. Pro tento případ jsme vám k faktuře přiložili i formulář, který vám k výměně pomůže. Můžete si ho také stáhnout zde. Stačí ho vyplnit a společně s nepoužitým zbožím zaslat do 14 dnů zpět k nám i s vaším novým přáním.


Mohu zboží vrátit? 

Někdy se prostě stane, že to není ono - tomu rozumíme. Pokud chcete vrátit peníze zpět na účet, vyplňte formulář, který byl přiložen k vaší objednávce. Pokud ho nemáte, stáhněte si ho zde. Nepoužité zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem a zašlete do 30 dnů zpět k nám. Co nejdříve vám peníze vrátíme na váš účet.


Mohu zboží reklamovat?

Zboží, které zakoupíte u nás na e-shopu, můžete v průběhu dvou let od zakoupení kdykoliv reklamovat. Stačí vyplnit formulář, který jste od nás obdrželi v balíčku spolu s fakturou a nebo si ho můžete stáhnout zde. Reklamované zboží zabalte spolu s vyplněným formulářem a zašlete zpět k nám. 


 OSTATNÍ FAQ

Kolik stojí doprava?

Doprava u objednávek nad 1500,- je ZDARMA. Pokud objednáte zboží za nižší částku - po České republice je cena dopravy 99,- Kč, na Slovensko 5 €.


Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pokud chcete zrušit svou objednávku, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu info@woodies.cz nebo nám zavolejte na číslo +420 724 388 739. 


Za jak dlouho obdržím svou objednávku? 

V případě, že si objednáte do 14:00, objednávku odešleme tentýž den. Balíček Vám přepravní společnosti doručí do dvou dnů od odeslání. 


Zkrácení řemínku u hodinek WEWOOD na obvod vaší ruky?

Rádi vám hodinky zkrátíme na požadovaný obvod vašeho zápěstí. Stačí do poznámky k objednávce zadat obvod vašeho zápěstí. My už se o zbytek postaráme. Zkrácení řemínku zvládnou i šikovní hodináři.


Jak mohu zboží zaplatit?

  • platba kartou online - GoPay
  • platba dobírkou - zaplatíte při převzetí zboží
  • bankovní převod - e-mailem vám přijde potvrzení objednávky, kde najdete potřebné informace

Lze zaslat objednávku na Slovensko?

Ano. Prostřednictvím společnosti PPL nebo Zásilkovnou.